środa, 19 listopada 2014

Khaki

Zgrabiałą z zimna ręką wynurzoną z ciepłego koca piszę ten post. Brrr... W ostatnich dniach zaprzyjaźniłam się na nowo z moją puchową kurtką zimową. 
Na rozgrzewkę mam dla Was kilka zdjęć z ubiegłego tygodnia, gdy było jeszcze przyjemnie za oknem. 
Militarną kurtkę zestawiłam z czarnymi spodniami ozdobionymi ćwiekami i "mocnymi" botkami. Całość ożywiłam wielokolorowym naszyjnikiem.

 Życzę Wam ciepłego wieczoru. <3

kurtka tutaj/koszulka H&M/spodnie Stradivarius/buty Bootsy/naszyjnik Katherine

19 komentarzy:

  1. Oddaj kurtkę, jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba sposób w jakiś ożywiłaś całość, wyglądasz prześlicznie :)


    www.xavilove.blogspot.com - zapraszam też do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz;)
    pozdrawiam cieplutko ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kurtka! Pasuje Ci ten kolorek :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne połączenie kolorystyczne i piękny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw :)
    ja też już zimowy płaszczyk wyjęłam bo mi zimno :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw, naszyjnik fajnie ożywia całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze wszystko dopracowane a naszyjnik cundy:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń