piątek, 28 listopada 2014

Lakiery do paznokci Wibo


Czy znacie firmę kosmetyczną Wibo? Chyba wszystkie z Klientek drogerii Rossmann zetknęły się z tą marką, gdyż jest ona w nich dostępna. Wibo proponuje szeroki wachlarz tzw. "kosmetyków kolorowych" jak chociażby: maskary, szminki, błyszczyki, lakiery do paznokci, cienie do powiek i inne. Ta marka przekonuje mnie między innymi cenami produktów. Co więcej mam kilka sprawdzonych produktów tej marki i służą mi one niemal codziennie.
W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić kilka lakierów wspomnianej firmy, które miałam okazję przetestować.
Was zapraszam do e-sklepu (tutaj).

Według mnie czerwony lakier to podstawa. Uwilebiam praktycznie wszystkie jego odcienie: koral, bordo, karmin. Postawnowiłam wypróbować odcień nr 2 z serii Coat Manicure marki Wibo (tutaj).
Nowoczesna formuła pozwala pokryć dokładnie płytkę paznokcia już za pomocą jednej warstwy! Pędzelek jest szeroki dzięki czemu obejmuje praktycznie cały paznokieć. Manicure wykonać można precyzyjnie bez potrzeby dodatkowych korekt. 
Szczerze polecam. :)


Kolejny z lakierów, który miałam okazję sprawdzić to lakier Wow Granite Sand Nr 1(tutaj) o piaskowej fakturze. Postawiłam na kolorystykę chłodną i klasyczną zarazem. 
Szczerze mogę go polecić głównie z tego względu, że bardzo długo utrzymuje się na płytce paznokcia. Faktura przykuwa uwagę i czyni manicure ciekawszym.


Z serii lakierów o piaskowej fakturze wybrałam także Wow Granite Sand Nr 3 (tutaj). Ten kolor świetnie sprawdził się w codziennym manicure. Paznokcie wyglądały klasycznie i nietypowo zarazem. 
Polecam ze względu na uniwersalny odcień i trwałość, którą daje granitowa struktura.


Ostatni z lakierów, jaki chciałabym Wam przedstawić i polecić jest matowy Lakier Chis Matte nr 6 (tutaj). W tej serii znajdziecie klasyczne kolory, które nadadzą Waszym paznokciom szyku. 
Według mnie lakier świetnie kryje i jest bardzo wytrzymały. 
Matowy efekt na paznokciach był dla mnie nowością, ale z pewnością kupię następne lakiery z tej serii.
A czy ktos z Was używa lakierów firmy Wibo? Znacie, lubicie?

Które z powyższych najbardziej trafiają w Wasz gust?
Miłego weekendu! Buzi :*


11 komentarzy:

  1. wszystkie są świetne!

    ________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię lakiery tej firmy, tych akurat nie mam ale wyglądają fajnie :)

    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. znam i mam baardzo dużo, tak samo jak lovely : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Mają piękne kolory, a na paznokciach na tych zdjęciach zaprezentowałaś je po prostu przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. wibo naprawdę się postarała :) świetne te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. również mam kilka lakierów z wibo i jestem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń