poniedziałek, 19 stycznia 2015

Floral sweatshirt

Witajcie! 
Miniona sobota była iście wiosenna, co skłoniło mnie do wyciągnięcia z szafy świeżego nabytku w postaci bluzy w kwiaty. Uwielbiam ją! Podoba mi się widoczny na niej kwiatowy motyw, a co więcej kolorystyka. Cieszy fakt, że można ją teraz zakupić w przecenie (zajrzyjcie tutaj)
Genialnie wygląda z szarymi rurkami, ale bardzo podobała mi się także w zestawie z zamówioną do niej spódnicą. Posiadam wiele krótkich spódniczek i już od dawna kusiła mnie spódnica midi. Znalazłam odpowiednią i zamówiłam. Sprawdzi się w biurowych zestawach z koszulą, ale z pewnością pokombinuję jeszcze i pokażę Wam ją w ciekawszych odsłonach.
Postanowiłam zagrać na przekór i zamiast oczywistej srebrnej biżuterii postawiłam na złote dodatki. Wybrałam wygrany w kokursie na stronie domodi.pl zegarek Michaela Korsa i pozłacany osiemnastokaratowym, różowym złotem naszyjnik imienny (mój model tutaj). Zamawiając taki sami możecie zdecydować jakie imię/napis się na nim pojawi. :) Zajrzyjcie i sprawdźcie szeroką ofertę produktów na stronie www.naszyjnikimie.pl. Może któryś naszyjnik okaże się dobrym prezentem na na przykład zbliżające się Walentynki. Gdybyście chcieli złożyć zamówienie skorzystajcie z 10% rabatu podając Kupon: ANIA.

Buziaki dla Was! :*



bluza tutaj /spódnica tutaj /naszyjnik tutaj zegarek Michael Kors /buty Allegro

37 komentarzy:

  1. bluza jest cudowna<3


    _______________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo elegancka stylizacja. Zachęcam do przyłączenia się do społeczności na www.PolskieSzafiarki.pl.

      Usuń
  2. ja osobiście nie lubię bluz, ale ta jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka śliczna ta bluza, jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta bluza :) Świetny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluza :)
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny naszyjnik :) mam taki z moim imieniem "ANNA" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się zastanawiałam między imieniem a jakimś słowem.:) "Lucky" ostatecznie zwyciężyło. :)

      Usuń
  7. ładna bluza, spódnica też, nawet zastanawiałam się czy takiej nie zamówić :)
    powiedz mi czy jest cienka czy gruba? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co nie jest jakaś mocno gruba i sztywna. Jest w sam raz miękka, ale ciepła. Mogę szczerze polecić jeśli chciałabyś zamówić! :)

      Usuń
  8. nie wiem od czego zacząć bo Twoja stylizacja jest dla mnie wręcz idealna bluza która bardzo mi się podoba, zegarek który mnie oczarował bransoletki i świetne szpilki ;) cudowne połączenie
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne butki! bluza też niczego sobie :)
    wiktoria-necka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Looking sweet, cute and pretty! :)

    And I'm so in love with your high heels! :)

    Geekette in High Heels

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna bluzka, świetnie wygląda z tą spódniczką
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny Look! Przepiękna ta bluza. Ma takie stonowane kolorki, że każde pastele i nude odcienie będą się idealnie z nią komponować ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ta bluza pasuje do wielu rzeczy. :)

      Usuń
  13. strasznie uwielbiam wszelkie ''futerkowe'' dodatki i jak tylko zobaczyłam takie czapy to musiałam ją mieć :D
    a Twoja stylizacja baardzo mi się podoba, też lubię takie delikatne i stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bluza jest s liczna, ale ja wolę Cię w ostrych barwach;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe i ja wole siebie w bardziej zdecydowanych kolorach. :)

      Usuń
  15. świetnie wyglądasz :) ładny look :)

    OdpowiedzUsuń
  16. spódnica jest świetna :) pieknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow Świetna stylizacja!!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ten kwiatowy print na bluzce! No i zegarek Michael Kors <3
    Miło mi dodać Cię do obserwowanych, bo widzę u Ciebie mnóstwo inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny zestaw :) Wyglądasz bardzo kobieco ;)
    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna bluzeczka, cały zestaw super :)

    Obserwuje, będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Och, świetne zestawienie tych kolorów! Cudownie wyglądasz. I Super pomysłem było przełamanie złotem, a nie srebrem :)

    OdpowiedzUsuń