poniedziałek, 5 stycznia 2015

37 komentarzy:

  1. Fajny casual! ładnie Ci w opasce, zazdroszczę, bo ja wyglądam strasznie a bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he od zawsze mi się bardzo podobały, ale długo nie mogłam się przełamać, by je nosić. Aż nadszedł w końcu ten dzień... ;)

      Usuń
    2. Wyglądasz w całości bezbłędnie, gust to Ty masz;)

      www.promostars.com.pl

      Usuń
    3. Dziękuję za tak miłą opinię. :)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz !

    ___________________
    The first New Year's styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomicie wyglądasz :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka jest super! Widziałam kiedyś podobną w h&m i miałam w planach kupić, ale jakoś później o niej zapomniałam hehe ;)
    + fajnie wyglądasz w tej opasce :)

    Pozdrawiam,
    iamlika.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też widziałam podobna innej zapewne firmy na dziewczynie późnym latem i od tamtej pory szukałam takiej. I jest. :)

      Usuń
  5. świetnie wyglądasz, lubię takie proste stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz swietnie! Te buty wspaniałe<3

    http://helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka ma ciekawy tył ;) I podoba mi się to nakrycie głowy! Całość na plus! ';)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna całośc, spodnie i kamizelka super <3

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi się bluzka :) obserwuję i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak opaska bardzo fajna i Ty wniej uroczo wyglądasz:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kamizelka!!! Pięknie Ci w tej opasce!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz cudownego futrzaka świetne wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że ten futrzak to był jeden z moich najlepszych zakupów. :)

      Usuń
  13. ciekawe połączenie z opaską:) chętnie założyłabym taki zestaw, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie!!! BoskA OPASKA!
    Gorące pozdrowienia:*

    Ola z FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ale to bardzo stylowo! :D podobasz mi się w każdym najmniejszym detalu. Stylizacja udana :)

    Pozdrawiam,
    www.xpepperberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń