czwartek, 22 stycznia 2015

Why you gotta be so rude?

W dzisiejszym zestawie czułam się jak grzeczna uczennica na wagarach. :) He he.
Bohaterem głównym tej stylizacji jest błękitna sukienka od marki BE by Bison Eveline  i wykonana została przez młodą i kreatywną projektantkę Ewelinę.
Tę właśnie sukienkę, która genialnie wygląda ze szpilkami i eleganckim dodatkami postanowiłam przedstawić w nieco innym wcieleniu. Nie chciałam jej dodatkowo "ugrzeczniać" i postanowiłam ją zestawić w towarzystwie dodatków z tak zwanym pazurem.
Nałożyłam zatem zakolanówki, torebkę na metalowym łańcuszku i rockowe botki z metalowymi klamrami. Na wierzch wybrałam narzutkę w atrakcyjnej cenie od Moodo (tutaj)
Jak Wam się podoba taka nieco zadziorna wersja?

sukienka Be by Bison Eveline/bluza Moodo (tutaj)/torebka Allegro/buty Bershka/naszyjnik www.naszyjnikimie.pl

20 komentarzy:

  1. Tak sukienka bardzo dziewczęca :) ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie Ci w tej sukience!

    ___________________________
    outfit from sale
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz:) Świetna stylizacja! Podobają mi się dodatki "z pazurem" zestawione z tą delikatną sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to mówi Maciej Sieradzky " dupy nie urywa" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest cudna i ma piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń