niedziela, 1 marca 2015

On a windy day...

Dziś prezentuję się Wam w mojej ulubionej odsłonie- elegancko i kobieco. Postawiłam na jasne i stonowane kolory. Wybrałam klasyczną sukienkę od projektantki Eveline Bison i dobrałam do niej ciepłą, a jednocześnie delikatną narzutkę. Do całości dobrałam dodatki w kolorze khaki: klasyczne zamszowe botki i mój ulubiony naszyjnik od By Dziubeka.
Jak Wam się podoba?

Za zdjęcia dziekuję Pawłowi- www.tworekfotograficy.com

 narzutka tutaj/ sukienka Be by Bison Eveline/buty H&M/ naszyjnik i bransoletki ByDziubeka


22 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz, znakomite zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz! Zobaczyłam swoją sukienkę w przecudownym wydaniu na ślicznej Kobiecie :)
    Bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja stylizacja się podoba :*

      Usuń
  3. Zdjęcia przepiękne, a stylizacja wręcz idealna! :) Pozdrawiam, polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jednym słowem -> ślicznie!

    _________________________________
    the best fashion street from Mediolan
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, świeży look;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania kolejny raz idealny zestaw! SUper;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz , piękny naszyjnik!
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. such beautiful photos!! love the colors

    http://www.aboutacloset.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja, bardzo podoba mi sie bizuteria!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie mimo, że nie moja bajka : ) Tobie jednak w tych ciuszkach jest bosko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny zestaw, kobieco i delikatnie. Totalnie w moim stylu !

    OdpowiedzUsuń
  12. Love this elegant outfit based on neutral colors my dear! You are really a beautiful girl!!! Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń