poniedziałek, 16 marca 2015

15 komentarzy:

  1. Wyglądasz naprawdę przepięknie! Świetna stylizacja i super buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, modnie i wygodnie ;) kolorystyka świeża, wiosenna, bardzo ładnie współgra z Twoją delikatną urodą. Jesteś piękna i wyglądasz kwitnąco.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kolorystyka! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kolorystyka! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, które pasują do siebie :) Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz Aniu, kiedy się zobaczymy?:)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, zakochałam i w płaszczu i w butach!

    OdpowiedzUsuń
  8. super plaszcz i buty! i w ogole chyba wszystko :)) super zestawione. ♥

    Ania, PANDAOVERSEAS.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. In love with the scarf!
    http://biteboo.blogspot.dk/2015/03/whats-in-my-bag.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look, bardzo podoba mi się połączenie sportowych butów z całością i jeszcze ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, bardzo podoba mi się twój płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń