wtorek, 21 kwietnia 2015

And wolf shows the way...

Witajcie po dość długiej przerwie. Ze względów zdrowotnych nie mogę sobie pozwolić na tak częstą publikację nowych wpisów jak bym chciała.
Niemniej jednak z przyjemnością prezentuję Wam dzisiejszy outfit. Codzienny i luźny strój widoczny na zdjęciach praktycznie w całości pochodzi z najnowszej kolekcji marki Moodo. Zapraszam do zapoznania się z całością tej kolekcji. :)


kurtka Moodo (tutaj)/bluza Moodo (tutaj)/spodnie Moodo (tutaj)/buty KATI/torba Topshop


24 komentarze:

  1. Strasznie schudłaś.. abo ubrania są dwa rozmiary za duże ;p
    Bluza jest świetna ! ;)

    Zdrówka kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może odniosłaś takie wrażenie, bo ubrania mają luźny fason, natomiast wszystkie standardowo są w rozmiarze xs. ;) Ja z kolei ostatnimi czasy przybrałam na wadze 2 kg. :)

      Usuń
  2. Świetna jest ta bluza :) podobają mi się takie motywy zwierzęce na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluza jest genialna! Slicznie wygladasz!

    Zapraszam serdecznie na giveaway!
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bluza prześwietna! całość wygodna, luźna i modna! podoba mi się :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyglądasz, bluza super!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ten look!
    Wszystko świetnie dopasowane. Moje ulubione kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza jest ekstra !! Od dawna na taką poluje :p
    Pozdrawiam cieplutko

    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam zatem na zakupy do Moodo. :) Jest też w białej wersji.

      Usuń
  8. ślicznie wyglądasz Aniu :)zresztą jak zwykle♥

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, na luzie podoba mi się!
    trzymaj się zdrowo!
    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń