sobota, 23 maja 2015

Checked shirt

 Dzień dobry!
Dziś mam dla Was kolejną porcję zdjęć ze spaceru. Nie dziwi zatem fakt, że zestaw widoczny na zdjęciach jest klasyczny i wygodny. Biały top prezentuję Wam w towarzystwie standardowej koszuli w kratę oraz skórzanej kurtki. Całość dopełnia kapelusz i klasyczne baleriny firmy Akardo. Zapraszam do odwiedzenia strony tejże marki, na której znajdziecie wiele ciekawych modeli skórzanych, polskich butów. Myślę, że każdy z Was znajdzie tam coś dla siebie. :)
 Udanego weekendu! :*

 kurtka Moodo (tutaj)/ koszula tutaj/ t-shirt AllBag/spodnie Bershka/buty Akardo/kapelusz H&M








  



23 komentarze:

  1. Great Look, I like the blouse :-* www.thepinkheartgirl.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna kurtka! Podoba mi się cały look ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula! :* http://quintessenceofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, zdjęcia naprawdę super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam koszule w kratę. idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bardzo lubię takie koszule.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zestaw świetnie Ci wyszedł! Koszula jest przepiękna po prostu!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor i krata na koszuli - perfkecyjnie i moje ulubione;) a kaplusz doddaje Ci uroku, którego i tak masz sama w sobie wiele;)

    OdpowiedzUsuń
  9. KLasyk jak dla mnie. Stylizacja sprawdza sie w wielu sytuacjach i nie raz takie połączenie ratuje mnie , jak nie wiem co na siebie włożyć :)

    Pozdrawiam, M.
    hipnature.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Totally black and plaid red shirt is a look that I love so much. Really cool my dear! I'm Eni, blogger from Italy....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam serdecznie :)
    http://ninakareninadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń