piątek, 26 czerwca 2015

White dress


Ahoj Kochani! <3
Skrawek plaży, trochę wody, kilka słonecznych promieni wystarczy. :) Można odpocząć, ukołysać nerwy, odetchnąć. Mam dziś dla Was kilka zdjęć ze spaceru nad drzewickim zalewem. Stylizacja komponuje się z otoczeniem. :) Utrzymana po części w marynarskim stylu. Do białej letniej sukienki, która sama w sobie wygląda bardzo dobrze, dobrałam dłuższą marynarkę w pasy. Uwielbiam ją! Sprawdza się z dżinsami, białymi spodniami i wieloma tunikami. Marynarski klimat podkreśla bransoletka od firmy EncePence, którą możecie nabyć w bardzo przystępnej cenie.


sukienka tutaj/marynarka tutaj/bransoletka ENCE PENCE



21 komentarzy:

  1. Ślicznie !

    _____________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Wam fajnie jak się tam dostaliście???:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna marynarka !:) bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz mega profesjonalne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie umiem nosić poprzecznych pasków, ale Ty wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You are amazing, love that dress!!! Kisses from Italy (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, cudowna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie, a zdjęcia jak zwykle rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja, bardzo lubię taki marynarski styl. z resztą u nas na blogu dziś także królują paski, zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://alwarde.blogspot.com możesz wejść na mojego bloga i kliknąć w banner Choies? :) to dla mnie bardzo ważne,odwdzięczę się! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia i świetna marynarka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń