wtorek, 28 lipca 2015

I'm waiting for you ...

Gdy dowiedzieliśmy się z Mężem, że będziemy mieli dziecko miałam ochotę wykrzyczeć tę nowinę całemu światu! :D
Ochłonęliśmy i ostatecznie wiadomość przekazywaliśmy bardzo ostrożnie- najpierw rodzicom i rodzinie, a z czasem najbliższym znajomym. Niebawem rozpoczynamy ósmy miesiąc, więc podjęłam decyzję, że tą nowiną chciałabym się podzielić też z Wami.
Do tej pory ukrywałam na zdjęciach rosnący brzuszek, od dziś będziecie mogli go oglądać zdecydowanie częściej. :)

Okres ciąży mija mi zdecydowanie zbyt szybko. Z jednej strony cieszę się, że już niedługo nasz Skarb będzie z nami, z drugiej jednak możliwość noszenia pod sercem Maleństwa i stałe poczucie, że mam je przy sobie przez całą dobę są niezastąpione i niepowtarzalne. :)

Ostatnie upały dały mi się we znaki. Słodki ciężar sprawia, że trudniej mi się oddycha i łatwiej się męczę. W lecie stawiam zatem standardowo na krótkie szorty i koszulki. Pokochałam jednak także długie sukienki, których wcześniej nie nosiłam. Są idealne w słoneczne i upalne dni. Dziś prezentuję Wam jedną z nich. Nie jest to sukienka stricte ciążowa, ale świetnie sprawdza się też w takiej roli. Jej różne odsłony i przykładowe stylizacje na różnych sylwetkach możecie obejrzeć tutaj: klik.

sukienka tutaj

44 komentarze:

  1. Ooooo kochana gratulacje !!!!! U mnie też 7 miesiąc ;) dużo zdrówka !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! :* Chyba dzieli nas nieduża różnica w tygodniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !!! Pięknie wyglądasz ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) mam podobną sukienkę tylko w chabrze.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :) wyglądasz bardzo bardzo pieknie.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, gratuluję, świetnie CI szło ukrywanie brzuszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) hehe przez te wszystkie miesiące stałam się mistrzem kamuflażu. :)

      Usuń
  7. Aniu bardzo się cieszę, że w końcu się udało!;) Życzę zdrówka!;) pieknie wyglądasz;* pozdrawiam Was;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, a nawet dziękujemy. :)

      Usuń
  8. Domyślałam się:) Gratulacje! wyglądasz cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z każdym postem coraz trudniej było ukryć brzusio. :D
      Ślicznie dziękuję. :)

      Usuń
  9. Kochana gratulację ! pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne zdjecia, pamiatka do konca zycia! Serdecznie ci gratuluje i mam nadzieje ze juz niedlugo poznamy skarba!

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zdjęcia są zawsze doskonałą pamiątką. :)

      Usuń
  11. Wspaniała to nowina :) I wspaniała Mama na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana moje gratulacje. Ta sukienka jest idealna dla kobiet w ciąży. Właśnie tak coś mi się wydawało - bo na ostatnich zdjęciach przysłaniałaś brzuszek torebką. ;)

    pozdrawiam cię serdecznie i życzę wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  13. O! W końcu zdecydowałaś podzielić się tą nowiną :)
    Ciekawa byłam kiedy to nastąpi heheh
    Cudnie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę zwlekałam, ale ciężko było dłużej ukrywać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. serdeczne gratulacje ! wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja ciążowa, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkiego dobrego, wyglądasz ślicznie, ciąża ci bardzo służy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW! Jakim cudem prawie całą ciążę dałaś radę ukryć? :D Gratuluję sprytu, ale przede wszystkim - najmocniej gratuluję tego bąbla, którego nosisz pod sercem!! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe jestem mistrzem kamuflażu. :) Do piątego miesiąca praktycznie nie było co ukrywać. W szóstym brzuszek zaczął rozkwitać i musiałm kombinować. :)

      Usuń
  20. Serdeczne gratulacje :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. super
    gratuluję
    pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  22. wygladasz rewelacyjnie i widzę że po porodzie szybko pójdziesz do formy i swojej figury. Piękna sukienka i piękna przyszła mama. Zapraszam do mnie, ja 3 miesiące temu przywitalam swoje malenstwo na świecie ;)

    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje!!!! No to mam nadzieję, że pokażesz nam trochę fajnych outfitów! Pokaż, że bycie cięzarówką nie oznacza noszenia dresów i worków! Życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! Dawno mnie u ciebie nie bylo, a tutaj takie wiesci! Gratuluje! Wygladasz pieknie, widac ze ciaza ci sluzy! Szybkiego i szczesliwego rozwiazania!

    OdpowiedzUsuń