środa, 26 sierpnia 2015

Ciążowe spodnie Paulo Connerti

Spodnie ciążowe to istotna część garderoby każdej "ciężarówki" :). O ile w koszulki i swetry nie trzeba inwestować, bo wystarczy po prostu luźniejszy krój, to dolna część garderoby musi spełniać więcej wymogów. Nie przytyłam zbyt dużo w ciąży, niemniej jednak obwód brzuszka się znacznie zwiększył i nie było mowy o dopięciu się w spodniach sprzed tego okresu. Na szczęście sklepy oferują bogaty wybór spodni dla przyszłych mam.
Ci, którzy śledzą mój blog, znają już z pewnością polską markę Paulo Connerti. Otóż, wpośród asortymentu tej firmy poza legginsami i spodniami w standardowych rozmiarach i krojach znajdziecie także linię dedykowaną kobietom w ciąży. Dziś prezentuję Wam wygodne, miękkie spodnie rurki tejże marki (dostępne tutaj). Posiadają oczywiście bawełniany, rozciągliwy pas idealny na powiększający się brzuszek. Na ten moment są to najwygodniejsze spodnie w mojej ciążowej garderobie. :)

Poniżej kilka zdjęć na boisku z moją osobistą piłeczką. :)

Spodnie Paulo Connerti, koszulka Sinsay, biżuteria By Dziubeka

15 komentarzy:

  1. jesteś idealnym przykładem na to,że kobieta w ciąży promienieje,naprawdę piękna :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, ciąża Ci służy :) Ja swoje spodnie ciążowe kupowałam w outletach bądź SH. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Na szczęście w dzisiejszych czasach jest wiele miejsc, w których można kupić odzież ciążową.

      Usuń
  3. Świetna stylizacja i piękna mamuśka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wydlągasz! Mam nadję , że kiedyś też będę "stylową ciężarówką "

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju spadłaś mi z nieba ze swoim blogiem :) Właśnie jestem na etapie kupywania ciuchów ciążowych i właśnie kupuję te spodnie które ty masz bo są śliczne :) Dzięki wielkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam. Są naprawdę bardzo wygodne! :)

      Usuń
  6. jeej, jak uroczo i cukierkowo :) buty są fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń