niedziela, 30 sierpnia 2015

Poduszka ciążowa SUPER MAMI

Wiele bezsennych nocy za mną i całe mnóstwo bezsennych nocy przede mną. Tym bardziej chciałoby się wyspać na zapas. :)
Już na początku ciąży zetknęłam się z ofertą poduszek do spania stworzonych dla kobiet w ciąży. Pomyślałam jednak, że jeszcze za wcześnie na taki gadżet. Później zupełnie wypadł mi z głowy. I kiedy brzuszek zaczął rosnąć, kiedy pojawiły się skurcze łydek, a co za tym idzie nieprzespane noce, zaczęłam kombinować. W ruch poszły wszystkie dostępne jaśki: jeden po głowę, drugi między kolana. Trochę pomagało, ale poduchy wymykają się i szukałam ich w nocy po omacku po całym łóżku.

Poduszka ciążowa SUPER MAMI (klik) okazała się ratunkiem. Odkąd ją mam śpię zdecydowanie lepiej i przyjemniej. Ma świetny kształt umożliwiający komfortowy wypoczynek. Towarzyszy mi także w ciągu dnia gdy oglądam telewizję, pracuję przy laptopie/tablecie, czy kiedy po prostu leniuchuję.
Poduszki tego rodzaju świetnie sprawdzają się też po urodzeniu dziecka pełniąc funkcję rogala/podpórki do karmienia. A gdy szkrab nieco podrośnie poduszka pełni funkcję kojca lub podpórki podczas nauki siadania.

W ofercie produktowej firmy Super MAMI znajdziecie poduszki różnych typów. Ja posiadam typ "7" (dostępna tutaj). Jest to duża i miękka poduszka o długości 135 cm. Umożliwia komfortowe spanie na boku, daje podparcie głowie, krótszy bok stanowi podparcie dla pleców, a dłuższy umieszcza się między nogami. Dzięki temu odciążamy staw biodrowy , a także zapobiegamy bólom kręgosłupa. Poducha dodatkowo stanowi podparcie dla brzuszka. 


Poszewka poduszki wykonana jest z bawełny,  a wypełnienie stanowią antyalergiczne włókna silikonowe.

Podsumowując główne zalety poduszek SUPER MAMI:
- wypełnienie  pozwala na  dostosowanie się poduszki do kształtu ciała przyszłej mamy
- służy jako oparcie dla zmęczonych i obolałych pleców,  jako wałek pod opuchnięte nogi i wparcie na rosnący brzuszek
- po porodzie sprawdza się jako rogal do karmienia piersią, pozwalając karmiącej na rozluźnienie mięśni ramion i karku
- stanowi bezpieczny kojec dla dziecka i jest bardzo pomocna w nauce śniadania
- sprawdza się doskonale jako poducha do wypoczynku
- stanowi zabezpieczenie w pierwszych miesiącach samodzielnego spania we własnym łóżeczku (odpowiednie ułożenie poduszki zapobiega wypadnięciu dziecka z łóżka).

22 komentarze:

  1. w ciąży używałam takiej poduszki. nie wiem co bym zrobiła bez niej!
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wyobrażam sobie bez niej życia. :)

      Usuń
  2. Ja nie wiem dlaczego te poduszki są sprzedawane jako dla kobiet w ciąży. One są przecież świetne niezależnie od stanu w jakim kobieta się znajduje. Ja w ciąży nie byłam i nie mam zamiaru być, a chcę taką poduszkę. Spanie na takim wałku jest niesamowicie wygodne, ja robię sobie taki wałek z koca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh to prawda. Ja nie zamierzam się z moją poduchą rozstawać po porodzie. :) Jest naprawdę mega wygodna.

      Usuń
  3. Dobrze wiedzieć na przyszłość o istnieniu takiego gadżetu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ta wersja do tabletu jest super, chociaż ja pewnie bym ją wykorzystywała do czytania książki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten tablet też się sprawdza. ;) Książki natomiast czytam na Kindle.

      Usuń
  5. A ja nie używałam tej poduszki w ciąży, spanie na boku to dla mnie koszmar :( a w ciąży tak gdzieś od 7 miesiąca noce bezsenne i do dzisiaj nie mogę odespać :)
    Ale Kochana na pocieszenie :) po porodzie przez jakieś 2 - 3 miesiące będzie jeszcze gorzej :D będziesz mogła spać ale Maluszek Ci nie da :) ja już po ścianach chodziłam :) spałam jakieś 4 h/dobę ale jeden uśmiech mojej slicznotki rekompensował wszystko :)
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania nie strasz ! U nas np wcale nie było tak strasznie .Co 4h karmienie i dalej spaliśmy przez kolejne 4h.
      Nie ma reguły , jak z poduszką ;)ze tylko na czas ciąży .
      http://karuzelka.blogspot.com/

      Usuń
    2. I ja nie cierpię spać na boku i nie mogę się doczekać kiedy będę mogła wyspać się na brzuchu. Na nieprzespane noce po porodzie próbuję się przygotować psychicznie, ale domyślam się, że będzie hardcore. ;)

      Usuń
    3. JIga, to prawda, że nie ma zasady- każdy przypadek jest inny. Łudzę się, że moja Mała będzie śpioszkiem i za bardzo mnie nie umęczy ;)

      Usuń
  6. Ja nie miałam takiej poduszki, ale używałam zwykłej :) bez poduszki sie po prostu nie da spać :D
    super wyglądasz, ciąża zdecydowanie Ci służy :))

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jest, bez poduszki ani rusz. Te ciążowe szczególnie polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o takiej poduszce!
    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To innowacyjne i bardzo komfortowe rozwiązanie. Polecam ;)

      Usuń
  9. Zapamiętam ten wielofunkcyjny gadżet :) Na razie nie jest mi potrzebny ale kto wie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. super poducha! mam nadzieję, że sobie o niej przypomnę gdy będzie taka potrzeba :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Te poduch są świetne. uratowały mi życie w ciąży (a raczej plecy)
    Ja miałam w kształcie litery C i też z super mami, służy nam do dziś :)

    OdpowiedzUsuń