niedziela, 9 sierpnia 2015

White dress

 Marzyła mi się właśnie taka biała sukienka w stylu boho z koronką. Uwielbiam ją. Idealnie sprawdza się w upały odsłaniając ramiona, plecy i dość znaczną część nóg. :)
Na spacer z Mężem po lesie wybrałam do niej wygodne sandałki i kapelusz chroniący przed słońcem.
Nie ukrywam, że upały dają mi się bardzo we znaki. Słodki ciężar brzuszka, opuchnięte nogi i bóle pleców nie ułatwiają sprawy, ale i te "uroki" ciąży trzeba dzielnie znieść. :)

A Wy jak sobie radzicie z upałami? Może macie jakieś tajemne sposoby, by je łatwiej znieść?

sukienka tutaj/ torebka Allegro /bransoletka By Dziubeka /naszyjnik Reserved

39 komentarzy:

  1. Post krótki, ale rzeczowy. A sukienka przypomina mi strój anioła, podobny do tego, w którym występowałam xD
    No nic, jestem tutaj pierwszy raz i mam nadzieję, że nie ostatni. Widać, że uwielbia pani prowadzić bloga, wkładania w niego coś więcej niż zdjęcia i puste słowa. Postaram się wpaść na następny post, a tymczasem weny, powodzenia z dzieckiem ( w pozytywnym sensie) i zapraszam do Sb :)
    http://powiew-ognia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za opinię i ciepłe słowa. :*

      Usuń
  2. Pięknie Ci z brzuszkiem, tesknie za tym, bo miesiąc temu urodzilam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje!
      Lubię ten mój brzuszek i dobrze mi z nim :)

      Usuń
  3. Cudowna sukienka i piękne zdjęcia :))
    Ślicznie wyglądasz, słodki brzuszek :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka i piękne zdjęcia :))
    Ślicznie wyglądasz, słodki brzuszek :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka i piękne zdjęcia :))
    Ślicznie wyglądasz, słodki brzuszek :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie najlepszym rozwiązaniem na takie upały jest opalanko w wodzie ;) cuudna sprawa :) a Ty wygladasz pieknie, promieniejesz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w tej sukience! Uroczo podkreśla twój brzuszek :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka jest świetna.
    Te upały mogą być uciążliwe, wiem coś o tym. Ale wyglądasz ślicznie.
    Trzymaj się. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przeuroczi! I z brzuszkiem Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz na tych zdjęciach ! aż oczu oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. marzy mi się taka sukienka ! fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog i ładne zdjęcia! Zapraszam Cie do mnie i prosiłabym o kliknięcie "Lubię to!" oraz obserwację,jeśli Ci sie spodoba! :) ♥
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń