piątek, 18 września 2015

Boho

 38 tydzień.... Mam wrażenie, że dopiero przed chwilą ze wzruszeniem w oczach przyglądałam się dwóm kreseczkom na teście ciążowym. Na początku nie mogłam doczekać się momentu, kiedy brzuszek wreszcie się zaokrągli, chwili, gdy poczuję pierwsze ruchy Maleństwa. A teraz troszkę mi szkoda, że ta cudowna podróż powoli dobiega końca. Mam bardzo mieszane uczucia. Z jednej stronie trwałabym w tym stanie, bo mimo wszystkich niedogodności ciąża to niezwykły czas. Z drugiej jednak nie mogę się doczekać kiedy wezmę moją córcię w ramiona, przytulę, ucałuję...

Morał z tego taki, że trzeba chłonąć każdą chwilę, bo wszystko jest ulotne. Należy cieszyć się każdym momentem życia, bo wszystkie nasze dni są niepowtarzalne i mają swój urok.

Trzymajcie kciuki za szczęśliwe rozwiązanie! :)

P.S. Na moim fanpage trwa konkurs (tutaj), a w nim do zgarnięcia udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej.

sweter Moodo (tutaj), koszulka Sinsay, kapelusz H&M, torebka Allegro, buty Obuwie Kati, biżuteria By Dziubeka


24 komentarze:

  1. Piękna jesteś i bardzo ładnie Ci z brzuszkiem ;)
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega zdjęcia !
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy, trzymamy! Pięknie wyglądasz, taki sweter chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki ''brzuszek'' jest najpiękniejszą biżuterią :) Podoba mi się blog i ląduje do obserwowanych :) Pozdrawiam i życzę szczęśliwego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, masz bardzo ładną narzutkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknisio wyglądasz :) achh! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 38 tydzień???? Matko, ja taki brzuszek to miałam w 18 tygodniu :DDD
    Jesteś stworzona do chodzenia w ciąży, wyglądasz przepięknie, a za finał tej drogi MOCNO TRZYMAM KCIUKI!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Promieniejesz :) Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeeej, dawno mnie tu nie było, gratulejszyyyn :* czadowy ciuch, czadowa mama :D :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekamy na córcię! :) Ciąża zdecydowanie Ci służy, wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymam kciuki za Was ! :) wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń