poniedziałek, 7 września 2015

Green dress

Hej Kochani,
my jeszcze w dwupaku korzystamy z "blasków i cieni" dziewiątego miesiąca . :) 

Dziś prezentuję Wam zieloną sukienkę , która w ciąży służy mi raczej jako tunika. :) Dlatego też dobrałam do niej klasyczne czarne spodnie od mojej ulubionej i sprawdzonej marki, jaką jest Paulo Connerti.
Legginsy są bardzo wygodne, nie krępują ruchów, nie uciskają, a wszyty w nie elastyczny pas ciążowy idealnie dopasowuje się do brzuszka. :)

Wspomniana firma oprócz asortymentu dla przyszłych mam posiada także wiele modeli spodni sportowych 
i atrakcyjnych legginsów. Jeśli chciałybyście powalczyć o jedne z nich zapraszam do udziału w konkursie na moim fanpage tutaj.

sukienka/tunika tutaj, spodnie Paulo Connerti tutaj

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to moja pierwsza rzecz w tym kolorze. ;)

      Usuń
  2. Pięknie Ci w tej zieleni, a zielony od zeszłego roku to mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe będę musiała nabyć więcej ubrań w tym kolorze. :)

      Usuń
  3. Prześliczna bluzka. Chłopiec czy dziewczynka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna bluzka. Chłopiec czy dziewczynka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek tuniki a Tobie w nim do twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💟. Wzbogacę szafę w ubrania w takim kolorze.

      Usuń
  7. super jako tunika dla Ciebie :)
    zazdroszcze figury w ciąży :))
    ja od ok 7 mca bylam strasznie spuchnieta i ledwo buty emu wciskalam, a Ty w szpilkach ! chodzisz....ach zazdrosna jestem hihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe i mi nieco puchną nogi i na co dzień chodzę tylko i wyłącznie w płaskich sandałach i balerinach. W szpilki co prawda wcisnę stopę, ale wkładam je tylko na 5 minut do zdjęć. :) Nie chcę męczyć ani siebie, ani dzieciątka.

      Usuń
  8. Looking radiant in green! In a positive way that is! :)

    Love the heels too.. hope it's not to tiring to wear them! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDOWNIE
    Pozdrawiam kochana:*
    Ola

    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz ;) a sukienka czy tunika, jest ok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz :) i podziwiam, że na obcasach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Szpileczki założone wyłącznie do zdjęcia. ;) Nie jestem masochistką. ;)

      Usuń