czwartek, 24 września 2015

Me, myself and I

Kochani, ja i Okruszek jeszcze w dwupaku, ale wylądowaliśmy na obserwacji w szpitalu i pewnie zostaniemy tu już do porodu. Mam dla Was jednak kilka zaplanowanych postów. Dziś chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć w bluzce ze sklepu Sakolife i przypomnieć, że jeszcze do końca miesiąca możecie korzystać z rabatu w wysokości 15% na zakupy na tej stronie. Wystarczy, że klikniecie w poniższy link, a rabat z automatu się naliczy i będziecie mogli oglądać ubrania w już obniżonych cenach:  https://www.sakolife.pl/?discount_code=COLLECTIONOFHOURS
Ewentualnie możecie po prostu wejść na stronę Sakolife, dodać wybrane ciuszki do koszyka i ręcznie wpisać kod rabatowy: collectionofhours. Udanych zakupów! <3
Spodnie, które mam na sobie, to oczywiście legginsy ciążowe od Paulo Connerti.

23 komentarze:

  1. super wygladasz :*

    _____________________
    czarna pasta do zębów
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentujesz, buziaki dla okruszka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna koszulka! Pięknie wyglądasz!

    Zapraszamy do nas! http://double-dreamers.blogspot.com/2015/09/przygoda-z-soufeel.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Masy zdrowia dla Ciebie i Okruszka
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eeeee, koszulka nie pasuje :D Powinno być "Me, Myself & Okruszek" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe muszę sobie taką sprawić na zamówienie. :)

      Usuń
  6. Ale ładnie, jakie spodnie nosisz by było Ci wygodnie, ze styilizacji to spodnie czy leginsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwygodniej mi w leginsach i właśnie leginsy mam na sobie w tym poście. Grubsze, kryjące, z kieszonkami od Paulo Connerti. :)

      Usuń
  7. Oj jaki piękny brzusio i oczywiście Ty. :)
    Będzie mi miło jak wpadniesz do mnie. :)
    http://syll-kosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń