niedziela, 27 września 2015

Ptasi raj

 Godzina zero coraz bliżej. W gotowości czekamy na naszą upragnioną córcię. Ostatnio prezentowałam Wam komplet pościeli. Dziś również chciałam Wam pokazać zestaw pościelowy. Posiadamy ich kilka, gdyż powszechnie wiadomo, że jest konieczność ich częstego zmieniania. Jak zdążyliście zauważyć w pokoiku naszej księżniczki dominują ptasie motywy. Prezentowałam Wam kocyk z sówkami (tutaj), ręczniczek, bawełniane otulacze i kocyk z ptasimi motywami (tutaj). Tym razem również pozostaliśmy wierni temu motywowi i zdecydowaliśmy się na trzyczęściowy zestaw od Cebababy (tutaj). Ściany w pokoju pomalowane są na kolor biały i kawy z mlekiem. Stąd widoczna na zdjęciach kolorystyka. Jak Wam się podoba? My mamy nadzieję, że córcia w nią wtulona będzie mieć piękne sny.

14 komentarzy:

  1. cute!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna pościel. Dużo za nią płaciłaś? Tak mi się spodobała,że sama bym ją kupiła dla swojej córeczki. :*

    Powodzenia kochana. Dużo zdrówka dla Ciebie i malutkiej. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/narzutka-floral.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Nie zapomnę, jak razem z tatem wybierałam łóżeczko i pościel dla mojego brata, kiedy mama była w szpitalu, fajne przeżycia! ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń