wtorek, 1 września 2015

SheIn dress

 Pożegnaliśmy wczoraj wakacje, a ja i Niunia dodatkowo zakończyłyśmy ósmy miesiąc. :) Przede mną ostatnie tygodnie, by nacieszyć się ciążą, obecnością córci w brzuchu i jej akrobacjami. Wrzesień będzie zatem czasem wyczekiwania, podekscytowania, ale i strachu przed tym co ma nastąpić, przed zmianami i tym, co do tej pory dla nas nieznane.
Dziś na blogu zdjęcia w późnoletnim klimacie. Luźną tunikę z indyjskimi motywami prezentuję w towarzystwie torebki z frędzlami i ślicznego naszyjnika By Dziubeka.
Jak Wam się podoba?

P.S. Nie, nie spacerowałam w tych obcasiskach. :) Nałożyłam je tylko jako uzupełnienie stylizacji, po parku dreptałam natomiast w płaskich sandałkach. ;)

sukienka tutaj, torebka tutaj


40 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz



    _________________
    Fashion makeup i
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka i cuodowna torebka :-) Promieniejesz kochana! :-)
    Pozdrawiam, minimalnia.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna sukienka :) ślicznie ją połączyłaś z dodatkami, a zdjęcia mnie urzekły :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudna sukienka! Pięknie w niej wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam patrzeć na kobiety w ciąży,są takie promienne i piękne :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz, na kiedy masz termin porodu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, termin mam na 6 października

      Usuń
    2. To jest termin pierwotny, który się co rusz przesuwa i najprawdopodobniej rozwiązanie będzie tydzień wcześniej.

      Usuń
  7. ciąża niewątpliwie Ci służy, wyglądasz jak milion dolarów! :)

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie wyglądasz w tej sukience:) Podziwiam cię, że w tym stanie śmigasz jeszcze na szpilkach:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie śmigam ; ) Tak jak napisałam w poście obcasy założyłam tylko do zdjęć. ;)

      Usuń
  9. wyglądasz bardzo promiennie, szykownie. masz bardzo ładne nogi jak na 8 miesiąc. Często kobietom już wtedy puchną, a Ty lśnisz i oby tak do rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj czasem mam wrażenie, że cała puchnę podczas tych niemiłosiernych upałów :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj czasem mam wrażenie, że cała puchnę podczas tych niemiłosiernych upałów :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja :). Wyglądasz promiennie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your outfit. You look amazing.

    http://www.cocobagsaleonline.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz przepięknie! I bardzo ładna sukienka. Bardzo lubię takie wzory ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta sukienka jest cudowna;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna sukienka, jest taka inna, oryginalna i bardzo ładnie w niej wyglądasz. ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz ;) śliczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz, sukienka bardzo mi się podoba ;)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń