poniedziałek, 19 października 2015

Pink

Pakowna, duża, a przy okazji ciekawie wyglądająca torba to dla każdej Mamy przydatny gadżet. W perspektywie pierwszych spacerów czy wyjazdów z córcią trafiłam na kreatywne projekty marki Bellaboreta. Firma posiada wśród swojego asortymentu torby na laptopy, etui na tablety, aktówki, nerki, plecaki, kosmetyczki, a także torby fitness. Mój wybór to właśnie torba fitness (dostępna tutaj).
Wpadła mi w oko ze względu na ciekawy design- motyw delikatnej orchidei. Co więcej przyda się nie tylko na wyjścia do siłowni czy na basen, ale także sprawdzi się rewelacyjnie jako weekendowa torba podróżna (dołączony jest do niej pasek na ramię) czy torba na wyjścia z dzieckiem. Jej zaletą jest to, że jest bardzo pojemna i posiada dużą ilość przegródek (w tym dopinaną kieszeń z nieprzemakalnego materiału).

A co nałożyłam na siebie? Mój ulubiony fuksjowy płaszcz oraz skórzane spodnie i koszulę ze skórzanymi wstawkami z najnowszej kolekcji Moodo.

płaszcz tutaj, koszula tutaj,spodnie tutaj

23 komentarze:

  1. Piękny płaszczyk, a Ty wyglądasz ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow przepiękny płaszczyk ❤ cudownie Ci w tym kolorku !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero co urodziłaś, a już nowy post. Podziwiam! :) Wyglądasz super :). Mam nadzieję, że będę mogła pochwalić się podobną formą pod koniec listopada, jak moja córeczka skończy dwa tygodnie :) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Księżniczka grzeczniutka dzięki czemu mam trochę czasu dla siebie. A brzuszek faktycznie sam praktycznie już zniknął, co mnie bardzo cieszy. :)

      Usuń
  4. Słodko wyglądasz!

    _______________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zachwycona płaszczem ! kolor i fason - idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyw torby jest uroczy!
    Pięknie Ci w tym kolorze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania wszystkiego dobrego;****

    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny płaszczyk zwłaszcza jego kolor i fajna torba od razu wrzuca się w oczy. Dojrzałam też delikatną bransoletkę z koralików jest urocza.Ja uwielbiam biżuterię, szczególnie tę która jest ręcznie wykonywana. Według mnie taka biżuteria jest wyjątkowa. Ja swoje cudeńka kupuje w sklepie internetowym, gdzie biżuteria jest ręcznie robiona różnymi technikami z kamieni naturalnych i orgonitów. Jeśli chciałabyś obejrzeć ich wyroby to zostawiam linka http://www.magicstones.co Pozdrawiam. Dagmara

    OdpowiedzUsuń