czwartek, 17 grudnia 2015

Christmas whishlist

Święta tuż, tuż, a zaraz po nich Sylwester i karnawał. Najwyższy czas pomyśleć o odpowiednich kreacjach. Przygotowałam dla Was przegląd sukienek, które wpadły mi w oko. Może któraś stanie się inspiracją dla Was, bądź okaże się tą wymarzoną. :)

Na początek sukienki, które sprawdzą się podczas świątecznego biesiadowania i odwiedzin, a jednocześnie będą doskonale wyglądały na balu sylwestrowym.
1. tutaj
2. tutaj
3. tutaj

Poniżej sukienki zdecydowanie sylwestrowe/karnawałowe. Z pewnością przykuwają wzrok. :)
 1. tutaj
2. tutaj
3. tutaj

A teraz propozycje dla odważnych Pań, które bawić się będą w ogrzewanych pomieszczeniach. :) lub będą mieć u boku gorącego mężczyznę. :)
1. tutaj
2. tutaj
3. tutaj

Poniżej jeszcze kilka propozycji na wszelkiego typu imprezy noworoczne.
1. tutaj
2. tutaj
3. tutaj

18 komentarzy:

  1. sukienki na święta bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. są piękne ! ta, którą masz na sobie też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja ubiegłoroczna kreacja sylwestrowa. :)

      Usuń
  3. kocham cekinowe sukienki! w tym sezonie nieźle się w nie obkupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz !

    ____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta sukienka :) sama taką mam :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza sukienka z karnawałowych zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknisio wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I will spread this article, may be useful information for my friends and other people
    Cara Mengobati Asam Urat Efektif,Cepat,Dan Aman

    OdpowiedzUsuń