środa, 16 grudnia 2015

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja również. Jedno z moich ulubionych połączeń.

      Usuń
  2. Śliczny płaszczyk i świetny dowód na to, że jesienią i zimą nie trzeba ubierać się tylko szare i czarne wierzchnie okrycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super łączy sie z tym różem :)

    _________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna jest ta sukienka, widziałam ją już u kilku dziewczyn :) kolorystyka suuuper !

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest bardzo ładna, a płaszcz ma piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szara sukienka + różowy płaszczyk, no jak dla mnie idealne zestawienie <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja :D

    Zapraszam Cię do mnie: MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. content and writing articles that you create a very inspiring, incredible
    Cara Mengobati Diabetes Secara Efektif

    OdpowiedzUsuń