poniedziałek, 29 lutego 2016

Moodo new collection

Wyprzedaże na finiszu. Ustępują miejsca nowym kolekcjom.Nowe modele pojawiły się w sklepie Moodo, z którego propozycji często korzystam.
Dziś prezentuję Wam koszulę z kwiatowym motywem, którego kolorystykę podkreśliłam za pomocą koralowego swetra. Gdybym dobrała do niej eleganckie rurki w kant (granatowe bądź beżowe) dałoby to niezłą i klasyczną stylizację. Postanowiłam jednak przełamać zestawienie luźnymi spodniami typu "boyfriend". 
Jest trochę kobieco, ale niezobowiązująco- czyli tak jak lubię.

Jeśli szukacie wiosennych nowości zapraszam do e-klepu Moodo (klik).

koszula Moodo (klik),spodnie Moodo (klik), bransoletka By Dziubeka, sweter SelaviFashion

21 komentarzy:

  1. Great outfit!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter z połączeniu z tą koszulą tworzą niesamowity zestaw! wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też uważam, że to dobre połączenie. :) :*

      Usuń
  3. Koszula jest rewelacyjna! Świetny, wiosenny look :) Przywołuje wiosnę, która ociąga się niemiłosiernie. Mam nadzieję, że dzięki takim zestawom w końcu do Nas przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe też czekam już na wiosnę, ale dziś zaatakowała znów zima.:(

      Usuń
  4. Boyfriendy! Kocham te spodnie <3 :)
    Super wyglądasz, ja bym jedynie buty zamieniła na jakieś białe sneakersy albo conversy :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak na wiosnę z pewnością nie raz wrzucę białe trampki, póki co postawiłam na ciepłe botki. :)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz, podoba mi się kolorystyka całej stylizacji, kolor swetra genialnie się komponuje z całą resztą ;)
    Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy szczegół tej stylizacji mi się podoba :D piękne wiosenne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetny zestawik :) Wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie w tym kolorze włosów. Mam nadzieje, ze to zmiana na stałe bo moim zdaniem tak jasny błon do Ciebie nie pasował. Spodnie i koszula tez niczego sobie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń