czwartek, 25 lutego 2016

My spring wishlist

Za czym tak wyglądam? Za wiosną. :) Dzisiejszy dzień świetnie zobrazowałby przysłowie "w marcu jak w garncu", ale do marca pozostało jeszcze trochę czasu. Do południa spacerowałyśmy z córą w pełnym słońcu, po południu zaś sypał śnieg.
Niemniej jednak wiosna już coraz bliżej. W związku z tym wzięłam się za przeglądanie wiosennych kolekcji. :)

Na co z pewnością się skuszę?

Zamszowa (lub imitująca zamsz) sukienka.
 1.tutaj


Zamszowa spódnica też wydaje się ciekawym rozwiązaniem.

Bardzo modne bluzki z wiązaniem na dekolcie też są na mojej liście życzeń. :)

Lubię styl boho/hippie, więc z pewnością sięgnę po jakieś elementy garderoby z dodatkiem frędzli.

Groszki na koszuli to wzór, który bardzo lubię. :)

Jeśli chodzi o kurtki to waham się między kolejną ramoneską, a tzw. "bomber jacket".

W moich wiosennych i letnich stylizacjach nie zabraknie z pewnością bluzek z odkrytymi ramionami.

Klasyczne szpilki to podstawa. W tym sezonie obowiązkowo z zamszu.
3. tutaj

A na chłodniejsze dni proponuję niezawodne botki za kostkę.

Jestem ciekawa które z powyższych propozycji przypadły Wam do gustu?

11 komentarzy:

  1. Fajnie, że frędzle nadal na topie, lubię je coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamszowe sukienki są meeega tylko okropnie się elektryzują :(. Ja jeszcze nie znalazłam swojej idealnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze sobie nie zakupiłam, więc nawet nie wiedziałam, że jest z nimi taki problem...:(

      Usuń
  3. Blond to zdecydowanie Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe wiem i z pewnością wrócę do niego przed latem. :)

      Usuń
    2. Hehe wiem i z pewnością wrócę do niego przed latem. :)

      Usuń
  4. selamat pagi, salam blogger, sobat.
    ijin berkunjung untuk berkomentar yah, :D
    perdana nih,
    sukses yah buat blog nya :)

    OdpowiedzUsuń