czwartek, 14 kwietnia 2016

BIRDY + RHODES - Let It All Go

Dzisiaj prezentuję Wam kilka zdjęć i film będące efektem współpracy z niezawodnym jak zawsze Ernestem Cendrowskim. Obok tak pięknej scenerii nie mogliśmy przejść obojętnie, tym bardziej, że wydawała się idealnym tłem dla mojego nowego nabytku- bordowego płaszcza. Nie myliliśmy się. Tak mocny element garderoby zaprezentowałam w wyważonym towarzystwem. :) Czarne rurki, kapelusz, buty i torba oraz pasiasta koszulka. Jestem "sroką", więc nie potrafiłam zrezygnować z dodatków, stąd mój ulubiony złoty zegarek (klik), delikatna bransoletka z kolekcji By Dziubeka i okulary Solano.



płaszcz tutaj 
spodnie tutaj 
Zdjęcia i video Ernest Cendrowski Fotograf 

25 komentarzy:

  1. ten filmik jest fantastyczny, ten podkład i TY, słowem coś pięknego ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, że Ci się podoba.

      Usuń
  2. Fantastycznie wyglądasz Aniu i przepiekne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik super!przedostatnie zdjęcie najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw zobaczyłam film - świetny, ładnie się prezentujesz potem przeczytałam posta i pooglądałam zdjęcia. Jestem pod wrażeniem!!! Piękna sesja!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to za kolor ubrań ? Bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie Ci w takim odcieniu czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Halo sobat blogger, ijin berkunjung ya.
    salam kenal dengan saya, blogger baru :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kolor płaszcza! Zdjęcia mają swój urok, świetny klimat zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne zdjęcia! bordowy płaszcz świetnie się na nich prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszcz jest bardzo ciekawy, ale nie mogę się napatrzeć zdjęcia, są genialne, tło nadaje się idealnie do prezentowanego zestawu

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie cuuuuudowne zdjęcia!! uwielbiam, gdy są... "jakieś" :) a w tym kolorze Ci wyśmienicie ! w ogóle cała stylizacja na mega plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. assalamu'alaikum...
    ijin berkunjung dan berkomentar yaa...
    artikelnya bagus, semoga bermanfaat... :)

    OdpowiedzUsuń