piątek, 1 kwietnia 2016

Spendin my time waitin for ...

Kochani, dziś mam dla Was kilka zdjęć z wiosennego spaceru. Wiosennego?-spytacie. Owszem, choć wprawdzie klimat zdjęć i kolorystyka scenerii bardziej wskazywałyby na jesienną porę. :) No cóż, dajmy czas wiośnie. Zapewne niebawem wybuchną salwy zielonych liści i zaleje nas potop kwiatów. Już za chwilę, za momencik.
Póki co zostawiam Was z prostą stylizacją. Biały top, klasyczne rurki z rozcięciami na kolanach i do tego zamszowa ruda ramoneska. Tak "ascetycznego" (jak na mnie) outfitu nie mogłam nie uwieńczyć dodatkami. Wybrałam biżuterię w kolorze różowego złota: ponadczasowy zegarek z bransoletą oraz delikatny naszyjnik.
Do tego jeszcze zamszowa torba, klasyczny czarny kapelusz i mocne botki.
Jak Wam się podoba?

kurtka tutaj 
spodnie tutaj 
zegarek Lorus (tutaj) 
naszyjnik By Dziubeka 

20 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) zegarek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy outfit! Super kurtka i buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, wiosenna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście zdjęcia bardziej przypominają jesienne, aniżeli wiosenne- ale to absolutnie nie odbiera im uroku- sesja wyszla fantastycznie ! :)
    piękne kolory :)

    kurtała bardzo mi się podoba, a portaski podarciuchy rownież uwielbiam nosić <3
    świetna calość <3

    26,75$, 499 zl, kurtka i dziubek do stron głównych prowadzą :)

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w linki Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look :) jesteś śliczna, aż nie mogę przestać się gapić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń