poniedziałek, 30 maja 2016

Romantic girl

"Ale to już było"- powiecie. To prawda, tiulowe spódnice rządzą już od dawna. Praktycznie wszyscy je mają i nic nowego nie odkryłam. :) Niemniej jednak uwielbiam takie wydanie kiecki. Świetnie czuję się zestawiając ją zarówno z butami na obcasie jak i z wygodnymi trampkami.
Dziś postawiłam na tę bardziej kobiecą odsłonę. Założyłam zatem top z romantyczną koronką przy dekolcie i delikatne szpilki z łańcuszkiem. Do całości dobrałam biżuterię w kolorze różowego złota (mój ulubiony zegarek i skromny naszyjnik) oraz dziewczęce bransoletki z koralików. Żeby przełamać ten nieco cukierkowy look zdecydowałam się na ramoneskę ze skórzanymi dodatkami.
A z czym Wy łączycie tiulowe spódnice?

spódnica tutaj, ramoneska H&M,zegarek Lorus (tutaj),okulary Solano

13 komentarzy:

  1. taka spódnica świetny pomysł na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest świetna! Bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obłędna spódnica, uwielbiam połączenie tiulu i skóry! I dodatki dobrane perfekcyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie tej niesamowicie dziewczęcej, różowej spódnicy z czarna ramoneską... IDEALNIE! :)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. So romantic dress! I like very much your style. Leather jacket over that dress is perfect!!! I'm Eni, blogger from Italy....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń