poniedziałek, 27 czerwca 2016

Summer

Ostatnie upały z pewnością wszystkim nam dały się we znaki. Ja walczyłam z nimi na różne sposoby. Najczęściej jednak spędzałam czas nad wodą. Bałtyk (zimny ze swej natury ;) )sprawdzał się znakomicie. :) 
Prezentuję Wam zdjęcia z jednego ze spacerów. Na strój kąpielowy zarzuciłam przewiewną tunikę. Nie mogłam zapomnieć o nieodłącznych dla plażowiczów akcesoriach: słomianym kapeluszu, okularach przeciwsłonecznych i wygodnych klapkach.

sukienka tutaj, buty Ipanema (możecie je zamówić na stronie mojenowebuty.pl tutaj) ,zegarek QQSMILE (dostępny tutaj),okulary solano-eyewear.com


15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niby prosta mała czarna, a ma w sobie coś. :)

      Usuń
  2. Przeurocze klapki wow ♥ bardzo podoba mi się też sukienka :)
    mój blog - hipidaka.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look!
    zapraszam do mnie i obserwuje! https://love-chic-goodhabits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. również mam okularki z solano, sa boskie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna sukienka! Przepiękne zdjęcia, aż chce się tam być <3

    OdpowiedzUsuń