piątek, 29 lipca 2016

Baby blue

Bardzo przypadły mi do gustu modne już drugie lato ubrania z tak zwanym deloktem hiszpańskim. Nadaje on stylizacjom zmysłowej nutki. :)
Tym razem postawiłam na luźną sukienkę w kolorze baby blue, którą przewiązałam w pasie paskiem. Na spacer ulicami stolicy dobrałam do niej wygodne sandałki w bajecznych kolorach sprawdzonej marki Zaxy. (Teraz możecie skorzystać z letniej wyprzedaży i kupić je w atrakcyjnej cenie klik).
Zostawiam Was z fotkami i życzę udanego weekendu! :)

sukienka tutaj,  buty Zaxy , zegarek Lorus <tutaj>,okulary Solano

17 komentarzy:

  1. również uwielbiam tego typu koszulki czy sukienki:) super <3

    LOVE.CHIC.GOODHABITS.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Świetna jest. Mój numer jeden na lato. 😉

      Usuń
  3. Wyglądasz cudnie ): Wszystko bardzo mi się podoba i chętnie widziałabym każdy element tej stylizacji w swojej garderobie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! suuper stylizacja <3 chociaż ja zdjęłabym ten pasek ,bo osobiście mi się to nie podoba,ale reszta 10/10 :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz niesamowicie! TEn kolor jest rewelacyjny!

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tego typu sukienki, Ty dodatkowo bardzo fajnie spięłaś ją paskiem! Świetne dodatki, a buciki wyglądają na bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń