czwartek, 7 lipca 2016

By the sea

Możecie mówić, że zimne, kapryśne i nudne. Dla mnie polskie morze jest kierunkiem, który obieram raz w roku. Według mnie ma swój urok. Uwielbiam bezkres wody, szum fal, a nade wszystko kocham zachody słońca oglądane z piaszczystej plaży.
Na spacer do portu wybrałam modne rurki z rozcięciami na kolanach i poszarpanymi nogawkami. Zabrałam ze sobą długi sweter, gdyż wieczory są chłodne. Oczywiście nie mogłam zapomnieć o wygodnych sandałkach marki Ipanema. Te, które wybrałam są wygodne, a jednocześnie przykuwają uwagę ciekawym designem. Możecie je kupić tutaj.
Stylizacje uzupełniłam ulubionymi okularami Solano i zegarkiem solarnym (ten i inne wzory tutaj).









16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, urlop CI służy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, pięknie na nich wyglądasz:) No i faktycznie te sandałki, niby proste,ale przykuwaja uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja odliczam dni do urlopu nad polskim morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gustowny zestaw:) lubię takie połączenie kolorystyczne, pozdrawiam
    www.swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw idealny! A wiesz,że tez mam te buty ;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sandałki, ale czy ten pasek nie zsuwa się z pięty? Widze, że nie ma tam nic do regulowania, nie jest za szeroki na szczupła stopę i świetny neonowy kolor <3

    OdpowiedzUsuń