poniedziałek, 26 września 2016

Pożegnanie z latem...

Polskie morze po sezonie. Bez walki o miejsce na plaży z zaprawionymi w boju "parawaniarzami", bez niekończących się kolejek do baru, bez wszechobecnego zapachu gofrów, tłuszczu i spalonych frytek. Czy lepsze? Inne. Lubię zarówno ten gwar towarzyszący najbardziej obleganym miesiącom w roku, a także spokój i możliwość cieszenia wzroku widokiem bezkresnej plaży już po sezonie. Późnym latem łatwiej dostrzec to, co w lecie często ukrywa się za namiotami kramarzy.
Rozkoszowałam się zatem wrześniowymi spacerami po Kołobrzegu i okolicy. Dziś mam dla Was porcję zdjęć z portu w Dźwirzynie. Postawiłam na pastelowy zestaw i wygodne buty (czasnabuty.pl dostępne tutaj).


5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, wyglądasz idealnie w takich jasnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, podoba mi się Twój sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolory, piękna stylizacja dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolory! Zamówiłam bardzo podobny sweter i nie mogę się go doczekać :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń