środa, 5 października 2016

Autumn

Podczas ostatnich tygodni gościła u nas pogoda na "nie wiem w co się obrać". Część z nas nie mogła się jeszcze pożegnać z letnimi ubraniami, a część sięgała już po jesienną odzież.
Moja dzisiejsza propozycja łączy w sobie jedne i drugie akcenty. Sukienka, mimo że jest delikatna i zwiewna, posiada jesienną kolorystykę. Zestawiłam ją z jesiennymi zamszowymi botkami w stylu boho, a na wierzch zarzuciłam ponadczasową dżinsową katanę.

kurtka TUTAJ, sukienka Mohito, torba TUTAJ, zegarek Lorus (tutaj)

15 komentarzy:

  1. Widziałam tę sukienkę w mohito! Jest przeczaderska ❤ bomba! Piękna kolorystyka 🍁🍂🍁🌺🍂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja ją uwielbiam. Świetnie sprawdzała się w lecie, bo jest cienka, a z czarnymi rajstopami posłuży mi do późnej jesieni. :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, jesienna stylówka, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba nam się!
    Z miłą chęcią dodajemy Twój blog do obserwowanych :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja naprawdę ładna! :)

    P. S. A na gołe nogi nie było już za zimno? Przy wczorajszej temperaturze nawet bym tak nie wyszła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zdjęcia były robione w weekend. Korzystaliśmy ze złotej pięknej jesieni. :)

      Usuń
  6. I love your blog, I still long and the truth that inspires me a lot, it's super youthful and fresh,
    Your looks are great, and I always love the details that you consider, if not seen'm a big fan! LOL
    I'm also starting a blog so if you do not mind I'll leave here, we can all help in our projects;)
    A great big kiss.

    katzspirationblog

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń