środa, 12 października 2016

Jesień w szafie

Kochane!
Dzisiaj chciałam Wam podrzucić kilka moich propozycji odnośnie jesiennej garderoby. Bywa tak, że nie wiemy w co się ubrać i jakie modele sprawdzą się o tej porze roku. Często unikamy mocniejszych kolorów i zakładamy bezpieczne bure zestawy. Podsuwam Wam zatem kilka inspiracji. Może znajdziecie wśród nich jakieś perełki, które mogłyby zagościć w Waszej szafie. :)

Płaszcze są tym elementem garderoby, który uwielbiam i który jest nieodłączny jeśli chodzi o jesienne outfity. Lubię klasyczne kroje i długość do kolana lub nawet dłuższe. Na jesienne chłody polecam ponadczasowe narzutki w kolorze bordo (tutaj) czy oliwki (tutaj). Na cieplejsze dni chętnie sięgam po pastele (tutaj).

A co pod płaszcz? Polecam ciepłe bluzy i swetry. W sprzedaży znajdziecie wiele ciekawych fasonów i bogatą kolorystykę. Moimi faworytami są czarna bluza z ciekawym motywem (tutaj),szara z kolorowymi pomponami (tutaj) i zielony sweter z wyciętymi ramionami (tutaj).

Tym, którzy wolą jednak bardziej klasyczną formę, polecam trzy poniższe modele, które mimo swojej prostoty wyglądają nietuzinkowo.   
szara bluza tutaj  beżowa tutaj  koralowa  tutaj

W mojej szafie pojawi się także z pewnością jeszcze niejedna bluzka ze sznurowanym dekoltem. Bardzo ej polubiłam i chętnie będę je nosić w towarzystwie ciepłych swetrów i narzutek.
zielona tutaj   szara  tutaj  bordowa  tutaj

Jesienią często decyduję się także na sukienki. Genialnie wyglądają zestawione z dłuższymi płaszczami czy dżinsową kurtką. Uwielbiam te z kwiatowymi motywami (jak ta tutaj), codzienne o sportowym kroju (klik) i pastelowe dziewczęce jak ta.

4 komentarze:

  1. Ja na szczęście już od dawna jestem gotowa na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycje :) Ja dzisiaj zamówiłam sobie bordowy płaszcz, ale w innym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bordowy płaszcz jest cudowny <3 chodzi taki za mną ale nie wiem czy chce szary czy bordowy :)

    OdpowiedzUsuń