niedziela, 20 listopada 2016

One day

W mojej szafie znajduje się zawsze ponadczasowa biała koszula i czarne spodnie. Lubię zestawiać ze sobą te dwa elementy garderoby. Żeby stylizacja nie "wiała nudą" często wybieram nietuzinkowe fasony. Tym razem postawiłam zatem na spodnie łączone z dwóch materiałów (z przodu jest to imitacja skóry, a z tyłu bawełna) i urozmaicone dodatkowo wstawkami z suwaków na wysokości kolan. Stylizację przełamałam długim ciepłym i asymetrycznym swetrem. Do całości dobrałam klasyczne dodatki: czarne okulary, botki i delikatną biżuterię.

sweter tutaj
spodnie Paulo Connerti możecie zamawiać tutaj
okulary Solano



6 komentarzy:

  1. Fajna narzutka, dobrze się wszystko komponuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam nosić takie spodnie, jeszcze jakby miały tył z tego samego materiału co przód to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe spodnie z tymi zamkami, podobają mi sie :)

    OdpowiedzUsuń