sobota, 11 marca 2017

Pink Long Sleeve Bodysuit

Falbany zawsze wyglądają wdzięcznie i dodają dziewczęcego uroku osobie, która je nosi. Wróciły do łask i cieszą się powodzeniem. W lecie uwielbiałam nosić sukienki i bluzki z hiszpańskim dekoltem ozdobione właśnie falbanami.
Teraz komponując wiosenną garderobę zdecydowałam się na pastelowe body (dostępne tutaj). Idealnie podkreśla sylwetkę i jest bardzo wygodne.
W następnym poście przedstawię Wam z kolei listę rzeczy, na które poluję w sezonie wiosennym. :)

Miłego weekendu!


17 komentarzy:

  1. ładny zestaw, lubię takie połaczenia kolorystyczne:)
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze falbanki :) i kamizelka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamizelka służy mi już trzeci rok- jest bardzo praktyczna!

      Usuń
  4. Świetne body :D Idealne w moim stylu :D Ostatnio upodobałam sobie falbany :D Juz czekam na letnie sukienki :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i ja bardzo polubiłam falbany właśnie. ;)

      Usuń